fbpx

Blog

CRM Online, Wdrożenie CRM, Zarządzanie Procesami 3 funkcje Inflow CRM, których nie znajdziesz w CRM-ach w tym segmencie cenowym

Projektując Inflow CRM chcieliśmy zapewnić w rozsądnej cenie funkcjonalności, które pozwolą szybko i sprawnie dostosować CRM do potrzeb firmy. Niewielkie przedsiębiorstwa, które nie mają potrzeby wdrażania rozbudowanych narzędzi zazwyczaj albo nie korzystają z CRM-ów, albo korzystają z prostych rozwiązań. Inflow CRM to proste narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, ale uzbrojone w trzy elementy, które znacząco je wyróżniają w tym segmencie cenowym.

Zarządzanie uprawnieniami

Gdy z CRM-a korzysta jedna osoba nie jest to tak istotne, ale gdy firma jest nieco większa i potrzebuje udostępnić CRM większej liczbie użytkowników do zarządzanie uprawnieniami staje się kluczową funkcjonalnością. Dzięki funkcji zarządzania uprawnieniami możemy skonfigurować niemal dowolne poziomy dostępów dla wybranych użytkowników.

Z poziomu konta administracyjnego naszego CRM-a możemy dowolnie tworzyć role i nadawać im uprawnienia do poszczególnych modułów, ale to nie wszystko. Możemy również ograniczyć dostępy do wybranych pól oraz skonfigurować możliwość wzajemnego podglądu i edycji danych pomiędzy pracownikami. Poniżej kilka przykładowych scenariuszy, w których Inflow CRM świetnie sobie poradzi:

  • Masz kilku handlowców w firmie i nie chcesz, aby wzajemnie widzieli swoje bazy kontaktów i szanse sprzedaży.
  • Masz kilku handlowców w firmie i chce, aby widzieli wzajemnie swoje kontakty i szanse, ale nie chcesz by mogli je wzajemnie edytować.
  • Masz kilka zespołów w firmie i chcesz, aby pracownicy wewnątrz zespołu widzieli i swoje rekordy i mogli je edytować, ale nie chcesz, aby zespoły widziały siebie wzajemnie lub widziały, ale nie mogły wzajemnie edytować swoich rekordów.
  • Masz partnerów/pośredników (często wykorzystywane w branży finansowej), którym chcesz dać dostępy do CRM-a, ale chcesz, aby każdy widział tylko swoje. Możesz pójść krok dalej i dać możliwość tworzenia szans sprzedaż i klientów (wprowadzanie leadów), ale później nie będą mogli już tego edytować i usuwać.

To tylko kilka możliwości jakie daje nam Inflow CRM w zakresie zarządzania uprawnieniami.

Tablice Kanban i konfiguracja procesu sprzedaży

Tablice Kanban stają się coraz powszechniejsze w systemach CRM, również tych tańszych i prostych. Jednakże w wielu w przypadkach mamy do dyspozycji tylko jedną tablicę do zarządzania szansami sprzedaży i ograniczone możliwości zarządzania nią. W Inflow CRM postawiliśmy sobie za cel stworzenie tablicy zbliżonej funkcjonalnie to tego co oferują liderzy rynku jak np Pipedrive.

Tablice Kanban w Inflow CRM to m.in:

  • Możliwość tworzenia wielu procesów sprzedaży.
  • Łatwe zarządzanie etapami – możesz dodawać i usuwać etapy w dowolnym momencie.
  • Tworzenie kartoteki klienta oraz kontaktu bezpośrednio w formularzu szansy sprzedaży co znacznie przyspiesza pracę.
  • Modyfikowanie formularza szansy sprzedaży.
  • Łatwe przenoszenie szansy pomiędzy procesami sprzedaży.

Jednak na tym nie poprzestajemy i wciąż pracujemy nad usprawnieniem naszej tablicy Kanban.

Dodawanie własnych pól

Podstawowym warunkiem, który musi spełnić CRM, aby usprawnić procesy w firmie jest możliwość łatwego dostosowania formularzy. W Inflow CRM, w każdym z modułów możesz dowolnie wyedytować pola. Obecnie Inflow CRM oferuje 12 typów pól, które możesz w łatwy sposób wprowadzić do wybranego modułu. Proces dodawania pola trwa kilka-kilkanaście sekund i masz dostęp do dowolnego nadawania atrybutów bez względu na to z jakiego pakietu korzystasz.

W każdym z modułów możesz utworzyć następujące typu pól:

  • Tekst.
  • Duży tekst.
  • Liczba.
  • Numer telefonu.
  • Email.
  • NIP.
  • Checkbox.
  • Lista.
  • Lista wielokrotnego wyboru.
  • Link.
  • Data.
  • Radio button.

Nie ograniczamy Cię i chcemy, aby Twój CRM był dokładnie taki jak potrzebujesz.