fbpx

Blog

Bez kategorii Dlaczego potrzebujesz CRM-a łatwego w użyciu?

Według FitSmallBusiness.com na koniec 2017 roku na świecie naliczono 613 firm oferujących rozwiązania CRM. Od tego czasu ta liczba mogła się zwiększyć, a poziom zaawansowania i jednocześnie skomplikowania narzędzi dostępnych na rynku wzrósł.

Jednak dla małej firmy, która chce zwiększyć sprzedaż i uporządkować procesy, wybór odpowiedniego oprogramowania jest naprawdę łatwy: najlepsza aplikacja CRM to ta, z której można faktycznie korzystać, czyli prosty CRM.

Jeżeli system, który wybierzesz dla swojej firmy nie będzie łatwy w uzyciu, to nie tylko Twój zespół nie będzie chciał z niego korzystać, ale zapewne i Ty będziesz się od tego wzbraniał. System CRM nie wykona za nas pracy, ale może nam ją ułatwić, chociażby poprzez swoją prostotę.

Korzyści płynące z łatwego w użyciu CRM-a

  • Nie tracimy czasu na nawigacje po rozbudowanym CRM-ie, w którym i tak większość funkcji nie będzie przez nas używana.
  • Więcej nie zawsze znaczy lepiej, tym bardziej, jeśli płacimy za mnóstwo funkcji, których nigdy nie użyjemy.
  • System CRM będzie przydatny tylko wtedy kiedy będziesz naprawdę rozumiał sposób jego działania.
  • Proste narzędzie to szybki czas wdrożenia i nauki nowego narzędzia. Zamiast przeklikiwać się przez mnóstwo niepotrzebnych nam funkcji możemy zacząć pracę niemal natychmiast.
  • W firmach wieloosobowych CRM przyniesie korzyści tylko wtedy gdy wszyscy będą z niego korzystać. Czy naprawdę chcesz poświęcać wiele godzin na szkolenie pracowników, a na końcu dowiedzieć się, że i tak nie do końca rozumieją i nie używają wybranego przez Ciebie narzędzia?

Czy bardzo proste narzędzie jest w stanie mi pomóc?

W Inflow CRM postawiliśmy na kilka kluczowych elementów, które dają najwięcej wartości naszym klientom. Tak, więc jeżeli podobne problemy występują w Twojej Firmie, to prosty CRM będzie najlepszym rozwiązaniem:

  • Nieuporządkowana baza kontaktów.
  • Brak ciągłości kontaktu z potencjalnymi klientami, przez co tracimy potencjał sprzedażowy.
  • Brak procesu sprzedażowego, przez co każdy w firmie działa według własnych zasad.
  • Nie monitorujemy przebiegu szans sprzedaży, co powoduje, że nawet nie wiemy na jakim etapie procesu jesteśmy z jakim klientem.
  • Nie wykorzystujemy istniejących kontaktów i klientów do zwiększania sprzedaży.

Gdzie znaleźć prosty CRM dla mojej firmy?

Jesteś w dobrym miejscu :). Tworząc Inflow CRM, naszym celem nie było branie udziału w wyścigu zbrojeń z innymi producentami i oferowanie coraz to nowych i bardziej modnych funkcjonalności, których niemal nikt nie używa.

Naszym celem było przygotowanie naprawdę prostego i przyjaznego narzędzia, które pozwoli firmie szybko zacząć pracę. Owszem, nie znajdziesz u nas wielu funkcjonalności, które mogą okazać się dla Ciebie przydatne, ale w Inflow CRM chcemy wrócić do korzeni i zaoferować proste i przyjazne narzędzie CRM, które usprawni działania w Twojej Firmie już dzisiaj, a nie po miesiącach konfiguracji.