fbpx

Blog

Aktualizacja Inflow CRM – 19.02.2020

Za nami kolejna aktualizacja, w której przekazaliśmy użytkownikom szereg usprawnień dotyczących zarówno pakietu Starter jak i Event. Zliczanie pozycji w poszczególnych modułach Do wszystkich modułów oprócz zadań dodany został licznik pokazujący ilość pozycji. Aktualizuje się na bieżąco, uwzględniając filtrowanie i listy. Dzięki temu łatwo sprawdzimy ilość np. klientów spełniających podane kryteria. Dodatkowy przycisk zatwierdzania Użytkownicy

Czytaj Więcej

Aktualizacja Inflow CRM – 10.02.2020

W poniedziałek 10 lutego przekazaliśmy naszym użytkownikom kolejne usprawnienia w Inflow CRM. Tym razem najwięcej zmian dotyczy pakietu Inflow Event wspierającego działalność m.in firm szkoleniowych. Masowe akcje w modułach Inflow Event Największą zmianą jaka zaszła w ramach pakietu szkoleniowego jest udostępnienie masowych akcji w modułach: WydarzeniaZapisySaleTrenerzy W powyższych modułach są obecnie dostępne dla kont typu

Czytaj Więcej

Usługi w abonamencie i panel klienta – studium przypadku

Coraz większą popularność zdobywa model biznesowy oparty o świadczenie usług lub dostarczanie produktów w modelu abonamentowym. Również firmy oferujące dotychczas usługi wykonywane zazwyczaj w ramach indywidualnych ustaleń lub jednorazowych projektów skłaniają się w kierunku świadczenia usług w abonamencie. Daje to wiele korzyści w tym m.in: Przewidywalność przychodu uzyskiwanego na podstawie długoterminowych umów. Możliwość skalowania biznesu.Ułatwienie

Czytaj Więcej

Inflow Event – Rozwiązanie dla firm szkoleniowych i nie tylko

Z początkiem grudnia 2019 roku w naszej ofercie oficjalnie pojawił się pakiet Inflow Event dedykowany firmom szkoleniowym i organizatorom różnych wydarzeń. Jednak już od niemal czterech miesięcy wśród naszych Klientów były firmy szkoleniowe korzystające z pierwszej wersji pakietu Event. W dzisiejszym wpisie postaramy się nieco przybliżyć możliwości Inflow Event i plany na rozwój oferty dla

Czytaj Więcej

Jak zmieni sie Inflow CRM na początku 2020 roku

Dwa tygodnie temu na naszym blogu i w mediach społecznościowych Inflow CRM podsumowaliśmy zmiany jakie zaszły w platformie Inflow CRM w ostatnim kwartale 2019 roku i zapowiedzieliśmy kolejny wpis, w którym przedstawimy plany na najbliższe miesiące. Mamy nadzieję, że dzisiejszy wpis będzie ciekawy zarówno dla dotychczasowych Klientów, jak i dla firm, które wciąż szukają CRM-a

Czytaj Więcej

Jak zmieniał się Inflow CRM w ostatnich miesiącach

Ostatnie miesiące to mnóstwo pracy włożonej w eliminowanie błędów oraz wprowadzanie nowych funkcji, dzięki którym Inflow CRM stawał się coraz bardziej przydatny dla naszych użytkowników. W dzisiejszym wpisie przeprowadzimy krótką analizę tego co działo się w ostatnich miesiącach. Oczywiście opisane prace to nie jedyne zadania jakie realizowaliśmy pracując nad naszym CRM-em. Wybraliśmy te które w

Czytaj Więcej

CRM dla Stowarzyszenia

W stowarzyszeniach stosowanie rozwiązań CRM wciąż nie jest popularne. Jednak to przekonanie wśród osób odpowiedzialnych za prowadzenie organizacji pozarządowych stopniowo się zmienia, w wśród naszych Klientów pojawiają się kolejne stowarzyszenia. CRM dla stowarzyszenia jest niezwykle przydatny gdy prowadzi działalność komercyjna mającą na celu finansowanie podstawowej działalności stowarzyszenia. Problemy z jakimi przychodzą do nas stowarzyszenia: W

Czytaj Więcej

Dlaczego potrzebujesz CRM-a łatwego w użyciu?

Według FitSmallBusiness.com na koniec 2017 roku na świecie naliczono 613 firm oferujących rozwiązania CRM. Od tego czasu ta liczba mogła się zwiększyć, a poziom zaawansowania i jednocześnie skomplikowania narzędzi dostępnych na rynku wzrósł. Jednak dla małej firmy, która chce zwiększyć sprzedaż i uporządkować procesy, wybór odpowiedniego oprogramowania jest naprawdę łatwy: najlepsza aplikacja CRM to ta, z

Czytaj Więcej

3 funkcje Inflow CRM, których nie znajdziesz w CRM-ach w tym segmencie cenowym

Projektując Inflow CRM chcieliśmy zapewnić w rozsądnej cenie funkcjonalności, które pozwolą szybko i sprawnie dostosować CRM do potrzeb firmy. Niewielkie przedsiębiorstwa, które nie mają potrzeby wdrażania rozbudowanych narzędzi zazwyczaj albo nie korzystają z CRM-ów, albo korzystają z prostych rozwiązań. Inflow CRM to proste narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, ale uzbrojone w trzy elementy, które

Czytaj Więcej

Prosty CRM dla firmy organizującej eventy

Prowadzisz firmę organizującą różnego rodzaju eventy i powoli zaczynasz się gubić w plikach excela i zapisanych kartkach? W dzisiejszym wpisie przedstawimy rozwiązanie Twoich problemów. Problemy, z jakimi zgłaszają się do nas firmy eventowe, często się powtarzają i sprowadzają do kilku kluczowych obszarów. Problemy z jakimi przychodzą do nas firmy eventowe: Brak ciągłości działań z osobami

Czytaj Więcej