fbpx

Blog

Czy mała firma potrzebuje CRM-a?

Gdy znajomi pytają mnie czym konkretnie się zajmuje i co to takiego ten CRM to bardzo często odpowiadam, że CRM to narzędzie dla przedsiębiorców, którzy nie chcą by ich sprzedaż była przypadkowa i nieprzewidywalna. Brzmi to dla Ciebie wciąż bardzo enigmatycznie i nie jesteś przekonany czy niewielki biznes, który prowadzisz potrzebujesz CRM-a? Zapraszam do dalszej

Czytaj Więcej

Jakie problemy powinien w firmie rozwiązać prosty CRM?

Nawet jeżeli radzisz sobie świetnie z arkuszami excela lub kartką papieru to gdy firma rośnie, a baza kontaktów staje się coraz większa zaczynamy odczuwać potrzebę wdrożenia rozwiązania, które pozwoli nam usprawnić nasz biznes. Prowadząc przez kilka lat dedykowane wdrożenia CRM-ów zauważyliśmy, że niemal każda firma ma inne potrzeby, a bardzo często CRM jest mylony z

Czytaj Więcej

Persony, czyli jak wczuć się w rolę Klienta

Pracujesz nad nowym produktem lub usługą? A może po prostu chcesz uporządkować swoje procesy w firmie? Pierwszym krokiem w budowaniu procesu sprzedaży powinno być ustalenie person naszych klientów. Bez tego wszystkie kolejne działania, które podejmujemy są intuicyjnie i nie wynikają ze spójnej strategii. Czym jest person i dlaczego jest tak ważna? Tym zajmiemy się w

Czytaj Więcej

Jak zabezpieczyć firmę przed utratą klientów gdy odchodzą handlowcy?

Historia Inflow CRM jako firmy wdrażającej systemy CRM zaczęła się kilka lat temu od takiej sytuacji. Zgłosił się Dyrektor Generalny dużej firmy finansowej działającej na rynku od kilkunastu lat i zatrudniający ok. 140 osób. Firma obsługiwała przede wszystkim klientów korporacyjnych, ale zamierzała wejść w rynek usług dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przez niemal dwa

Czytaj Więcej

Export danych do Excela/CSV (Video)

Inflow CRM daje możliwość exportowania danych do Excela/CSV. Dzięki temu możesz danych z CRM-a używać np: do analiz w zewnętrznych narzędzia. Warto pamiętać, że dajemy gwarancje dostępu przez 30 dni do twojego konta, bo zakończeniu okresu subskrypcji CRM-a, jeżeli będziesz potrzebował pobrać dane lub przywrócić korzystanie z CRM-a. Dopiero po tym czasie trwale usuwamy dane

Czytaj Więcej

Recykling leadów, czyli jak wygenerować sprzedaż bez nowych leadów

W ostatnich latach zagadnienie generowania leadów w Polsce zdobywa coraz większą popularność. Linkedin, landing page, callbacki i wiele narzędzi i metod, które mają nas wspomóc w procesie generowania nowych leadów, które pozwolą nam docelowo wygenerować dodatkową sprzedaż. Niekiedy jednak nie dość, że te leady nie są przez firmy właściwie procesowane, aby wyciągnąć z nich możliwie

Czytaj Więcej

Kilka procesów sprzedaży w jednej firmie (Video)

Jedną z głównych korzyści rozpoczęcia pracy z CRM-em jest to co dzieje się w firmie jeszcze zanim zaczniemy korzystać z CRM-a. Zaczynamy porządkować nasze procesy sprzedażowe, ponieważ nawet najprostszy CRM niejako wymusza na nas większe uporządkowanie. Uporządkowana baza kontaktowa to pierwsza korzyść, którą opisaliśmy w jednym z naszych poprzednich postów: https://www.inflowcrm.pl/2019/07/02/5-krokow-do-uporzadkowanej-bazy-kontaktowej/. Kolejną równie istotną korzyścią wynikającą

Czytaj Więcej

Pierwszy CRM dla firmy szkoleniowej

Dzisiaj w kolejnym wpisie z serii “Pierwszy CRM dla…”  zajmiemy się firmami szkoleniowymi, które są kolejną istotną grupą wśród naszych Klientów. Problemy, z jakimi zgłaszają się do nas firmy szkoleniowe, często się powtarzają i sprowadzają do kilku kluczowych obszarów. Niekoniecznie jest to obszar bezpośrednio związany z procesem organizacji szkolenia. Problemy z jakimi przychodzą do nas

Czytaj Więcej

Pierwszy CRM dla Agencji Pracy

To kolejny wpis z serii “Pierwszy CRM dla…” w ramach którego na podstawie naszych doświadczeń analizujemy i opisujemy najlepsze rozwiązania podczas wdrożenia pierwszego, prostego CRM-a dla wybranych branż. W poprzednim wpisie analizowaliśmy CRM dla pośrednika finansowego. W dzisiejszym wpisie przeanalizujemy branżę rekrutacyjną i to jak powinien wyglądać pierwszy CRM dla agencji pracy, jeżeli do tej

Czytaj Więcej

Zarządzanie stałymi umowami – studium przypadku zmiany przeznaczenia modułu w Inflow CRM

Wśród Klientów korzystających z Inflow CRM wielu świadczy usługi na podstawie stałych umów z cykliczną płatnością. Jest to coraz popularniejsza forma prowadzenia biznesu, ponieważ pozwala na budowanie stałego i przewidywalnego przychodu w perspektywie wielu miesięcy. Nie dziwi więc fakt, że kolejni Klienci pytają mnie jak mogliby w Inflow CRM zapanować na takim aspektem swojej działalności

Czytaj Więcej